kaarten asm festival

pre-registreer voor 2025!

De beste live acts en een heerlijk sfeertje op Arnhems eigen stadsstrand aan de Rijn. Uit je dak bij het hoofdpodium of toch liever met een drankje in de hand aan het strand luisteren naar je favo artiesten vanuit een luie stoel? Het kan!

inschrijven 2025

Zaterdag 17 mei 2025

Pre-registreer


Minimum leeftijd 18 jaar

business lounge

Ontdek ons zakelijk aanbod!

Meer info


Minimum leeftijd 18 jaar

Informatie kaartverkoop

Hoeveel kaartjes kan ik kopen?

Er geldt een maximum van 10 kaartjes per persoon tijdens de Early Bird en reguliere verkoop. 

Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.

ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Als je je ticket(s) niet meer kunt vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kun je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.

help, ik kan mijn kaarten niet meer vinden.

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. 

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. 

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 29 januari om 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets op 13 mei 2024. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

waarom moet ik mijn kaarten personaliseren?

Net als vele andere evenementen heeft helaas ook ASM Festival te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres (en geboortedatum).

Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Zwarthandel
Kaarten voor ASM Festival zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op http://www.weetwaarjekoopt.nl/

hoe werkt het personaliseren?

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. 

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 29 januari 12:00u ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets op 13 mei 2024. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart) in.

Als je je kaarten niet hebt ontvangen op 13 mei en wel hebt gepersonaliseerd, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf maandag 29 januari 2024. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren.

Maar let op: je ontvangt je kaarten vanaf 13 mei 2024.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.

Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.

ik wil de naam op het kaartje wijzigen, wat kan ik doen?

Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.

kan ik kaarten retourneren of verkopen?

Wil je je kaarten verkopen? Gebruik dan het officiële ASM Resale Platform. Dit is de enige manier om 100% veilig je kaart(en) door te verkopen.

Staat je vraag er niet tussen? Ga naar de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.