Nog 189 dagen

faq

Heb je een vraag of kun je iets niet vinden? Check eerst de veelgestelde vragen voor een antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten voor het festival zijn online verkrijgbaar op de officiële ASM Festival website. Fysieke kaarten zijn verkrijgbaar bij VVV Arnhem in de Stationshal. Adres: Stationsplein 158C, Arnhem.

Koop je kaarten alleen via de officiële kanalen! 

Goed om te weten: per persoon kun je tijdens de reguliere kaartverkoop maximaal 10 veldkaarten bestellen.

Tweedehandskaarten kopen is altijd een risico en raden wij ook zeker af. Mocht je de gok toch willen wagen, maak dan alleen gebruik van TICKETSWAP.

Hoeveel kaartjes kan ik kopen?

Per bestelling geldt een maximum van 10 kaarten per persoon. Wanneer je met meer personen wilt komen, raden we je aan om met meerdere personen kaarten te bestellen.

Kan ik mijn kaarten eerder bestellen via de voorverkoop?

Ja, de voorverkoop geeft je de mogelijkheid om je kaarten een dag voor de reguliere verkoop te kopen. 

De Early Bird kaarten zijn uitverkocht. Bestel hier snel je reguliere kaarten! Grijp niet mis..

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.

Waarom moet ik mijn kaart personaliseren?

Net als veel andere evenementen heeft helaas ook ASM Festival te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres (en geboortedatum).

Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Zwarthandel
Kaarten voor ASM Festival zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op http://www.weetwaarjekoopt.nl/

Hoe werkt het personaliseren van mijn kaarten?

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. In januari ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces, zoals de datum tot wanneer het mogelijk is om je kaart te personaliseren.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf januari 2020. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je nog wachten met het personaliseren. Je ontvangt de kaarten nadat je dit hebt gedaan.

Ik ben vergeten mijn kaarten te personaliseren, wat kan ik doen?
De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je kaarten alsnog te personaliseren Je ontvangt je kaarten direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen kaarten hebt ontvangen, neem dan contact op met de Paylogic Customer Service. Het kan zijn dat de mail met kaarten in je spamfolder zit.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaart. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via Customer Service Paylogic.

Help! Ik wil de naam op het kaartje toch veranderen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €3,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen. 

Ik kan mijn kaarten niet meer terugvinden, wat nu?

Het kan zijn dat je kaartje in de Spamfolder terecht is gekomen. Check daarom altijd eerst de Spambox.

Wanneer dit niet het geval is heb je bij het bestellen van je kaartje(s) een Paylogic account aangemaakt, op dit account zijn je kaartje(s) terug te vinden. Om in te loggen klik je HIER. Vervolgens vind je bij ‘Bestellingen’ je kaartje(s) terug. Indien je er niet uitkomt kun je contact opnemen met Paylogic, klik HIER.

Wat is de minimumleeftijd?

De minimumleeftijd voor ASM Festival is 18 jaar. Ook onder begeleiding van een persoon van 18 jaar of ouder, wordt een bezoeker jonger dan 18 jaar geweigerd.

Zijn er kluisjes aanwezig op het festivalterrein?

Op het terrein zijn geen kluisjes aanwezig. We raden je daarom ten strengste aan om zo min mogelijk kostbare spullen mee te nemen. ASM Festival is niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte persoonlijke eigendommen.

Is er een mindervaliden deck?

Er is een mindervalidendeck aanwezig op het ASM Festival. Je kunt een plaats reserveren voor dit mindervalidendeck via [email protected]. Doe dit direct nadat je je reguliere kaartje hebt gekocht, er zijn dus geen speciale mindervaliden toegangskaarten. Per rolstoel is maximaal één begeleider toegestaan op het deck. Er is een beperkt aantal plaatsen op het mindervalidendeck. Let wel: de Stadsblokken zijn niet erg rolstoelvriendelijk vanwege de ondergrond van het terrein (zand). Ons parkeerterrein ligt op 1 km van de ingang, de weg hiernaartoe is wel verhard.

Wat kosten munten voor ASM Festival?

Munten worden per strips van 3,5 munt verkocht en kosten €10,00 per strip. Munten zijn te koop aan de hiervoor bestemde munten-kassa's op het festivalterrein. Deze kassa’s sluiten een kwartier voor het einde van het festival, hierna is het niet meer mogelijk om munten te kopen. Ook de foodtrucks en tenten sluiten een kwartier voor het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk munten in te wisselen bij de foodtrucks en tenten. De bar sluit tegelijkertijd met het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk om munten in te wisselen bij de bar.

Hoe kom ik bij ASM Festival?

Locatie

ASM Festival vindt plaats op de stadsblokken in Arnhem. De locatie is zowel industrieel, bebost en kijkt uit op de Rijn. Ondergrond is zand.

Stadsblokken 1
6841 Arnhem
Nederland

Met de trein

Reis je met NS tot station Arnhem CS. Stap dan in de stadsbus richting Stadsblokkenweg. Check de reisplanner voor actuele vertrek- en aankomsttijden.

Reisinformatie

Een reisadvies op maat, van jouw huis naar ASM Festival? Raadpleeg de reisplanner op 9292.nl / breng.nl of download de 9292 reisapp. 

Stel: ik heb na afloop nog munten over. Kan ik deze nog retourneren?

Het is niet mogelijk munten te retourneren of in te wisselen voor geld. 

De kassa’s op ASM Festival sluiten een kwartier voor het einde van het festival, hierna is het niet meer mogelijk om munten te kopen. Ook de foodtrucks en tenten sluiten een kwartier voor het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk munten in te wisselen bij de foodtrucks en tenten. De bar sluit tegelijkertijd met het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk om munten in te wisselen bij de bar.

Wat zijn de zakelijke mogelijkheden op ASM Festival?

Er is een speciale Business Lounge zodat zakenrelaties en partners kunnen genieten van de beste artiesten. Klik hier voor meer informatie.

Kan ik in de buurt overnachten?

Boek een overnachting in de buurt van de Stadsblokken via Booking.com.

Zijn er sigaretten/tabak te verkrijgen op het festivalterrein?

Nee, op het terrein van ASM Festival worden geen sigaretten/tabak verkocht.

Kan ik het terrein van het ASM Festival verlaten en later weer terugkomen?

Het is helaas niet mogelijk om het terrein van het ASM Festival tussentijds te verlaten om op een later moment weer terug te keren. 

Mag ik mijn (video)camera meenemen?

Camera's zonder verwisselbare lens zijn toegestaan op het ASM Festival.

Camera's met verwisselbare lens zijn niet toegestaan op het ASM Festival.

Kan ik ergens kolven?

Kolven is mogelijk bij de EHBO.

Waar kan ik parkeren?

Op vertoon van je e-ticket kun je gratis parkeren bij Meinerswijk De Praets (alleen voor ASM Festival bezoekers). Dit staat ook aangegeven met borden. Vanaf daar is het ongeveer een kwartier lopen naar het ASM Festival.

Is er een fietsenstalling?

Er is een fietsenstalling aan het festivalterrein op de Stadsblokkenweg.

Wat zijn de openingstijden van het ASM Festival?

Onze deuren gaan om 13.45 uur open en om 23.00 uur is het afgelopen. De entree sluit om 21:20 uur.