Bewaar je ticket en geniet extra in 2022

De overheid heeft aangekondigd dat evenementen verboden zijn tot in ieder geval 19 september 2021. Met heel veel pijn in ons hart moeten we jullie daarom mededelen dat het ASM Festival alsnog verplaatst wordt naar 2022. Super balen, want we keken er enorm naar uit om een spectaculaire derde editie van het ASM Festival voor jullie neer te zetten. Uiteraard gaan we niet bij de pakken neerzitten en maken we ons klaar voor een spectaculaire comeback op zaterdag 27 augustus 2022. En het goede nieuws, je kunt je ticket(s) gewoon meenemen!

Tickets blijven geldig voor de editie van 2022, je hoeft hiervoor niks te doen. En omdat we het zo gezellig vinden dat je er volgend jaar weer bij bent, krijg je het eerste drankje van ons!

#Bewaarjeticket

ASM Festival steunt het publieksinitiatief van bewaarjeticket.nl. Deze ticketregeling helpt de impact van het Coronavirus, op de culturele sector, op te vangen. Het goede nieuws is dat je je ticket(s) dus kunt bewaren voor 2022, zodat je alsnog kunt genieten van het ASM Festival. Én! Als jij je ticket(s) meeneemt naar volgend jaar, dan krijg je voor elk behouden ticket volgend jaar bij binnenkomst een gratis consumptiemuntje van ons!

Alle hoofdboekers hebben een e-mail ontvangen met alle informatie over de tickets. We snappen dat je nog met veel vragen zit. Hieronder proberen we je te voorzien van zo veel mogelijk informatie.

Wanneer vindt het ASM Festival plaats?

De eerstvolgende editie van het ASM Festival vindt plaats op zaterdag 27 augustus 2022.

Welke artiesten komen er optreden op het ASM Festival 2022?

De line up zal in lijn zijn met de line up zoals jullie die van ons gewend zijn. Dus met de beste artiesten van Nederlandse bodem. De exacte line up weten we helaas nog niet, in verband met de agenda’s van de artiesten.

Welke tickets blijven geldig?

Alle gekochte tickets blijven geldig voor het ASM Festival 2022, mits verkregen via de officiële ASM Festival website of via Ticketswap. Je hoeft hiervoor helemaal niets te doen. Zorg er wel voor dat je je ticket(s) goed bewaard!

Extraatje! Om je te bedanken voor je vertrouwen bieden we iedereen die zijn/haar ticket meeneemt naar 2022 een gratis consumptiemuntje aan!

Ik heb nog niet gepersonaliseerd, dus nog geen ticket(s) ontvangen?

De personalisatie periode loopt door t/m 27 augustus 2022. Je hebt dus nog ruim de tijd voor de eerstvolgende editie om je tickets te personaliseren. Om te personaliseren; zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Je ontvangt je tickets direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Bewaar deze tickets goed, want ze zijn automatisch geldig voor de editie in 2022.

Wat als mijn ticket(s) al gepersonaliseerd is/zijn, en iemand anders gaat mee?

Maak je geen zorgen. Binnenkort zullen we je per e-mail informeren over hoe gepersonaliseerde tickets omgezet kunnen worden, zodat je kosteloos iemand anders kunt uitnodigen voor het evenement.

Ik heb ticket(s) gewonnen via een winactie en/of anders verkregen. Wat moet ik doen?

Winacties vanuit het ASM Festival:

- Heb je jouw gewonnen ticket(s) nog niet ontvangen via de e-mail? Uiterlijk in juli 2022 worden deze tickets automatisch verstuurd.

Anders:

Heb je je ticket gekocht of gewonnen via een ander/on-officieel kanaal? Dat ligt helaas buiten onze macht. Neem dan contact op met de betreffende contactpersoon.

Als tickets dit jaar duurder worden, moet ik dan bijbetalen?

De ticketprijs zal in 2022 waarschijnlijk een stukje hoger liggen dan toen jij hem kocht. Als je je ticket behoudt, hoef jij niets bij te betalen.

Iemand uit onze groep is niet in de gelegenheid om mee te gaan naar het ASM Festival 2022, wat kunnen we hiermee doen?

Je kunt natuurlijk een andere vriend/vriendin meenemen. Binnenkort krijg je een periode de mogelijkheid om je gepersonaliseerde ticket kosteloos op een andere naam te zetten. Hier krijg je automatisch een mail over. 

Het is ook mogelijk om zelf via Ticketswap een gedeelte van je bestelling te koop aan te bieden. 

Ik kan er op 27 augustus 2022 helaas écht niet bij zijn. Kan ik geld terugkrijgen?

Als je écht niet kan op 27 augustus 2022, dan kun je er altijd nog voor kiezen om je tickets op een andere naam te laten zetten. Binnenkort krijg je een periode de mogelijkheid om je gepersonaliseerde ticket kosteloos op een andere naam te zetten. Hier krijg je automatisch een mail over. Daarnaast is het ook nog mogelijk om je ticket(s) via Ticketswap aan te bieden. Als je dit niet wil, kan de hoofdboeker tot 17 september 2021 restitutie aanvragen.


Hoofdboekers hebben een mail ontvangen met een link. Heb je nog geen mail met informatie ontvangen? Controleer allereerst je spambox, soms komen mails hier terecht. Daarnaast worden veel vragen hieronder beantwoord. 


Alleen de hoofdboekers ontvangen een e-mail. Het kan zijn dat je dus even informatie moet inwinnen bij degene die jouw tickets gekocht heeft. Ben jij hoofdboeker en je hebt niets ontvangen? Vul dan ons contactformulier in.


Het is helaas niet mogelijk om voor een deel van je bestelling restitutie aan te vragen. Dit kan alleen voor de gehele bestelling. 

Ik heb mijn ticket bij de VVV gekocht, wat moet ik nu doen?

Als je volgend jaar weer wil komen, hoef je niks te doen en kun je met je ticket van 2020 in 2022 naar binnen. Ook dan krijg je je eerste consumptie van ons. Als je niet kan in 2022, kun je terug naar de VVV waar je je ticket gekocht hebt, om daar een restitutie aan te vragen. Ook dit kan tot 17 september 2021.

Hoe zit het precies met dat gratis drankje?

Goede vraag! 🍻 Iedereen die volgend jaar binnenkomt met een kaartje uit 2020 of 2021, krijgt bij binnenkomst een gratis consumptiemuntje van ons. Omdat we het zo gezellig vinden dat je er weer bij bent!

Ik heb geen e-mail ontvangen, wat kan ik doen?

Heb je nog geen mail met informatie ontvangen? Controleer allereerst je spambox, soms komen mails hier terecht. Daarnaast worden veel vragen hieronder beantwoord. 


Alleen de hoofdboekers ontvangen een e-mail. Het kan zijn dat je dus even informatie moet inwinnen bij degene die jouw tickets gekocht heeft. Ben jij hoofdboeker en je hebt niets ontvangen? Vul dan ons contactformulier in.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op via dit contactformulier. Vanwege de drukte, kan het zijn dat het iets langer duurt dan gebruikelijk voor je vraag beantwoord wordt.

We wensen iedereen veel sterkte nog de komende tijd en we hopen jullie allemaal gezond en wel snel weer te zien!